Pinterest Annoncering
Pinterest er en undervurderet social medieplatform, der kan hjælpe dig med at øge dit brands synlighed til en brøkdel af prisen sammenlignet med andre sociale medier. Hvis din virksomhed har fokus på mode, madlavning, boligindretning, oplevelser eller skønhedspleje, kan du udnytte Pinterests unikke funktioner til at udvide din forretning og generere salg.
Pinterest skiller sig ud ved at være en hybrid mellem et socialt medie og en søgemaskine, hvilket giver dig mulighed for at vise dine produkter frem i et visuelt tiltalende format, mens du stadig kan udnytte den søgemaskine-lignende adfærd for at skabe direkte salg. Dette gør Pinterest til en interessant mulighed for at markedsføre dit brand og opnå øget synlighed og salg.
Vores tilgang til at arbejde med annoncering på Pinterest.
Først undersøger vi målgruppen, vi ønsker at nå, og fastlægger derefter vores kampagnemål. Når målgruppen og målsætningerne er fastlagt, begynder vi at oprette annoncer på Pinterest.
Pinterest tilbyder en række forskellige annoncemålgrupper og muligheder, som vi kan udnytte til at nå vores mål. Annoncerne kan f.eks. øge kendskabet til dit brand, produkter eller tjenester, eller øge antallet af salg og konverteringer. Vi giver også råd om, hvilket indhold der skal bruges til annoncerne på Pinterest.